Ny blogg. ny start. ny inspiration.

Här ska bloggas! Oh yes :) Jag vill lyckas blogga lite iaf för det är kul. Men jag är bara för lat? Nä, jag tror det är det här med designen som är där skon klämmer men hur roligt är det egentligen att blogga när man har en ful design?



Det här är då jag. Men vem är jag? Det faktiskt inte ens jag..
Eller jo jag är Frida en 18 årig tjej boende norr om sthlm som "pluggar" och jobbar extra på helger. Jag gillar shopping, musik, festa och umgås med vänner. Men vad vill jag med livet? Vad är mina ambitioner? Jag lyckas ju inte ens ta mig till skolan och göra min läxor. Jag är ju trots allt 18 år och borde veta right? Vem ska annars veta?

Så, denna blogg blir väll lite som en ventil om vi säger så och därav namnet "corner of me" för det är saker som jag inte riktigt säger out loud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0